„Povedali nám, že sme prví Slováci, po 20 rokoch, ktorí prišli do cieľa na Sahara Challenge“
Marketér, investor a podnikateľ Michal Pastier, hosťom v Nedeľnej talkshow u Šarkana
Vo svete marketingu je Michal Pastier výraznou osobnosťou. Napísal knihu Žltá kniha budovania značky, jazdil rallye na Sahare, kde pretekal. Sahara Challenge je extrémna športová výzva, ktorá sa koná na jednej z najdrsnejších púští sveta. Ide o náročné aktivity, pri ktorých musia účastníci čeliť zlým podmienkam, ako je vysoké teplo, silné piesočné búrky a náročný terén.
Michal tiež založil spoločnosť Darwin & the Machines, ktorá sa špecializuje na marketing. Medzi jeho úspechy patrí napríklad vytvorenie reklamnej kampane v Európe – „Psík Ftefan“ či „Dáš si Meflón?“. Za svoju prácu v roku 2020 získal ocenenie Grand Prix za najefektívnejšiu kampaň na YouTube.
V rozhovore sa dozviete:
- aká bola jeho prvá brigáda? (3:03)
- prečo sa jeho knihe hovorí aj Žltá Biblia? (5:55)
- prečo dostal kurz varenia v Londýne? (11:52)
- čo je Sahara Challenge? (15:21)