Adela a Sajfa: Pieseň práce
Hľadáte si prácu? Vyskúšajte niečo nové, prespievajte si životopis! Pozerajte...

Hľadáte si prácu, no nedarí sa vám to? Adela so Sajfom si pre vás pripravili tip, ako byť odlišný a získať tak viac možností. Prespievajte svoj životopis do známej melódie a dvere zamestnávateľov sa vám budú len otvárať!
Adela a Sajfa: Pieseň práce
Adela so Sajfom neboli prví, ktorí prišli s týmto nápadom. Tvorcom tejto idey je mladý Dán Frederik Joen Nielsen, ktorý vytvoril originálne video, v ktorom spieva časti svojho životopisu. Dodnes sa mu ozvalo už niekoľko tisíc zamestnávateľov, ktorí majú veľký záujem o jeho kreatívnu hlavu. Najmä vďaka tomuto videu.
Priatelia, sociálne siete, blogy a vôbec celý internet môžu byť dobrým pomocníkom pri hľadaní práce. Ak máš odvahu a si dosť kreatívny, inšpiruj sa tými, ktorí to zvládli na jednotku.
mamahledapraci.czV Čechách sa syn Peter rozhodol pomôcť mame nájsť prácu. Zaplatil si doménu mamahledapraci.cz, kde napísal o svojej mamine a vyhodil status na twitter. Za päť dní stránku navštívilo takmer 13tisíc ľudí, dostal 18 ponúk práce pre maminu, ktorá napokon absolvovala 4 pohovory a napokon si prácu našla.
takemetosiliconvalley.com
Filip Santa, 19-ročný dizajnér zo Slovenska, mal sen. Chcel sa dostať do Silicon Valley v San Franciscu, California. Kúpil si doménu, nazval ju príznačne – takemetosiliconvalley.com, spravil jednoduchý dizajn, uviedol svoje skúsenosti, referenciu, životopis a sen sa stal skutočnosťou. Dnes sa teší zo slnka v San Franciscu.
darujemvyplatu.sk
Kamil Aujeský, 23-ročný chalan z Bratislavi, sa rozhodol, že do hľadania práce pre neho zapojí všetkých. Naozaj všetkých. Chytil sa celý internet a písali o ňom dokonca aj na cas.sk. Zaplatil si doménu s názvom darujemvyplatu.sk, nahodil tam svoje foto, životopis a video, kde vysvetľuje, prečo zvolil túto cestu a čakal. Za 24 hodín mu prišlo 23 ponúk a jeho stránku videlo 6500 ľudí.
Ako vyzerá dobrý životopis? Ako sa odlíšiť? Pridať či nepridať fotku? Ako sa pripraviť na pohovor? Čo si obliecť? Na aké otázky sa mám pripraviť? Čo je motivačný list? Prečo ho posielať? Ako ho napísať? Koľko si zapýtať? Kde je správna miera? Je dobré pýtať si viac alebo menej? Čo sa o tebe dá nájsť na sociálnych sieťach?
Odpovede nájdete tu: http://www.funradio.sk/milion-roboty/tipy/
Fun rádio ponúka Slovákom milión roboty!

Fun rádiu sa v rekordne krátkom čase podarilo naplniť výzvu „Milión roboty“, ktorej ambíciou bolo sprostredkovať ľuďom robotu v celkovej hodnote milión eur. Suma vyjadruje súčet všetkých mesačných miezd za voľné miesta zaradené do ponuky práce na webe Fun rádia od 15. októbra 2012.
Komerčná dvojka sa v rámci kampane s názvom Milión roboty rozhodla využiť svoju mediálnu silu a spojiť tých, ktorí robotu hľadajú a tých, ktorí ju ponúkajú. Vďaka mimoriadnej odozve tento projekt pokračuje aj po splnení stanovenej sumy a tak budú môcť firmy, podnikatelia a zamestnávatelia aj naďalej bezplatne ponúkať na stránke funradio.sk voľné pracovné pozície a rovnako aj záujemcovia o prácu si budú môcť ďalej vyberať spomedzi denne pribúdajúcich ponúk.
„Veľmi nás teší, že sa nám vďaka slovenských firmám a ich veľkému záujmu o tento projekt podarilo naplniť túto ambicióznu výzvu. Vďaka patrí všetkým zamestnávateľom, ktorí sa do kampane zapojili. Priznám sa, že keď sme projekt pripravovali, pristupovali sme k sume milión eur ako k veľmi odvážnemu cieľu. O to viac sme radi, že sme tento cieľ dokázali naplniť v naozaj neuveriteľne krátkom čase. Milión roboty, resp. ponuky práce v tejto hodnote, sme dali dokopy za rekordných päť týždňov! Veríme, že ľudia si vďaka Fun rádiu nájdu zaujímavú prácu a zamestnávatelia rozšíria svoje tímy o kvalitných zamestnancov,“ hovorí marketingová riaditeľka Fun rádia Zuzana Gašparovičová.
Kampaňová webstránka, ktorá okrem možnosti prezerať si pracovné ponuky podľa spádovej oblasti, obsahuje aj rôzne tipy, ako si nájsť zamestnanie. Záujemcovia na nej nájdu napríklad rady ako napísať životopis alebo motivačný list, ako uspieť na pohovore, aký plat si vypýtať či ako sa pripraviť na najčastejšie kladené otázky na pohovore.
Komerčná dvojka sa v rámci kampane s názvom Milión roboty rozhodla využiť svoju mediálnu silu a spojiť tých, ktorí robotu hľadajú a tých, ktorí ju ponúkajú. Vďaka mimoriadnej odozve tento projekt pokračuje aj po splnení stanovenej sumy a tak budú môcť firmy, podnikatelia a zamestnávatelia aj naďalej bezplatne ponúkať na stránke funradio.sk voľné pracovné pozície a rovnako aj záujemcovia o prácu si budú môcť ďalej vyberať spomedzi denne pribúdajúcich ponúk.
„Veľmi nás teší, že sa nám vďaka slovenských firmám a ich veľkému záujmu o tento projekt podarilo naplniť túto ambicióznu výzvu. Vďaka patrí všetkým zamestnávateľom, ktorí sa do kampane zapojili. Priznám sa, že keď sme projekt pripravovali, pristupovali sme k sume milión eur ako k veľmi odvážnemu cieľu. O to viac sme radi, že sme tento cieľ dokázali naplniť v naozaj neuveriteľne krátkom čase. Milión roboty, resp. ponuky práce v tejto hodnote, sme dali dokopy za rekordných päť týždňov! Veríme, že ľudia si vďaka Fun rádiu nájdu zaujímavú prácu a zamestnávatelia rozšíria svoje tímy o kvalitných zamestnancov,“ hovorí marketingová riaditeľka Fun rádia Zuzana Gašparovičová.
Kampaňová webstránka, ktorá okrem možnosti prezerať si pracovné ponuky podľa spádovej oblasti, obsahuje aj rôzne tipy, ako si nájsť zamestnanie. Záujemcovia na nej nájdu napríklad rady ako napísať životopis alebo motivačný list, ako uspieť na pohovore, aký plat si vypýtať či ako sa pripraviť na najčastejšie kladené otázky na pohovore.
Odporúčame